הדפסה על תיקים לעובדים בהייטק

רוב העובדים במקצועות ההייטק עובדים עם מחשב נייד. לשם כך, צריך שיהיה להם תיק שמאפשר אחסון של מחשב נייד שישמור עליו מפני מפגעים וכמובן יהיה נוח לנשיאה.

על מה כדאי לחשוב לפני קניית תיק

זה לא פשוט למצוא את התיק המושלם – יש כל כך הרבה אפשרויות שונות שחלקן יכולות להתאים לחלק מהאנשים וחלקן לא. הדרך הטובה ביותר כדי לא לטבוע במגוון התיקים היא לחשוב על הצרכים שלכם שמלווים אתכם במהלך יום העבודה. זה נורא פשוט להגיד שאתם פשוט צריכים תיק שיסחוב את המחשב שלכם, אבל אתם שוכחים מכמה דברים חשובים:

הנסיעה שלכם: אחד הגורמים למחשבים ניידים שבורים הם הנסיעות והדרך לעבודה. אתם צריכים לחשוב כיצד התיק שלכם יעמוד בשלל האתגרים שעומדים לפניכם בדרך. אם למשל אתם נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית, כדאי שהתיק שלכם לא יהיה בגודל של מזוודה, אלא אחד כזה שיאפשר תזוזה ומרחב. בנוסף, אם תחנת האוטובוס שלכם רחוקה ואתם צריכים ללכת אליה זמן ממושך, כדאי שתחשבו על תיק נוח מספיק שיוכל לשאת את המרחק הזה ולא יכאיב לכם בגב. אם אתם בוחרים לרכוב על אופניים לעבודה, תרצו תיק שיעמוד בתנאי מזג האוויר ולא יספוג את הגשם.
עכשיו נעבור לסביבת העבודה שלכם: הרבה אנשים עובדים במשרד מסורתי, בחללים משותפים, יש כאלו שעובדים בבתי קפה ואפילו בחוץ. תיקים שונים מתאימים לחללי עבודה שונים – אם אתם עובדים במשרד רגיל, זה נחמד שהוא יהיה מספיק קטן כדי לעמוד מתחת לשולחן העבודה. אם יש לו מקום תלייה במשרד, אז כדאי שתחשבו על תיק שיהיה נוח לתלייה.

התיק המושלם עבורכם

התיק הנוח ביותר למחשב נייד הוא אחד שיש לו תא נפרד עבורו. כך תוכלו לשמור עליו במקום אחד שלא יגרום לתזוזות מיותרות ותוכלו להשתמש בתאים הנותרים עבור דברים נוספים כמו יומן, ארוחת צוהריים, תרמוס וכל מה שאתם צריכים עבור יום עבודה.
אם אתם בעלי חברת הייטק ויש לכם עובדים שמשקיעים את כל כולם עבור העבודה, אולי תחשבו על דרך לפנק אותם ולתת להם מתנה שימושית? אם כבר דיברנו על תיקים להייטקיסטים, אולי תחשבו על הדפסה על תיקים? כך תוכלו לפנק את העובדים שלכם ולעורר בהם רגשות טובים, לתת להם תיק עם לוגו של החברה שלכם ועל הדרך לזכות בפרסום חינם.
איך זה עובד? כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור חברה מסודרת ומקצועית שתעזור לכם להדפיס על המוצרים הטובים ביותר, לקבל את המוצרים אליכם ולתת אותם במתנה לעובדים. מפה זה השלב הכי פשוט: העובדים שלכם יתחילו להסתובב עם התיק במקומות פומביים, כמו הרכבת, הרחובות, קניונים ועוד, אנשים יראו את הלוגו של החברה שלכם ומפה הדרך פשוטה – הלקוחות כבר בדרך אליכם.

אם אתם מחפשים קיצור דרך, אז מצאנו עבורכם את החברה המומלצת ביותר בכל הקשור להדפסה על מוצרים שונים. הכירו את חברת טיקט שמאמינה שכל מיתוג הוא אפשרי. החברה שמתמחה בין היתר בהדפסה על תיקים, כאן כדי לתת לכם את השירות הנוח ביותר, את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר.

איזה תיקים אפשר למצוא?

הכנו עבורכם רשימה של כמה תיקים מומלצים שתוכלו למצוא בחברת טיקט המתאימים במיוחד לעובדים בחברות הייטק.
התיק הראשון הוא תיק גב דגם אולימפו. נתחיל מזה שהתיק הזה נראה אלגנטי מאוד. בין אם אתם עובדים עם חליפה או מגיעים לעבודה בלבוש קז'ואלי, התיק הזה יתאים לכם בול. בתוך התיק ישנו תא המתאים למחשב נייד, יש בו שני תאים גדולים ומגוון תאים קטנים בצדדים ומקדימה, הידיות מרופדות והכתפיות מתכווננות ונוחות מאוד לנשיאה והכי חשוב שניתן להדפיס עליו את הלוגו שתבחרו.
תיק נוסף הוא תיק מדגם לוקס. מה שכל כך מעניין בתיק הזה הוא שתוכלו לבחור אם תרצו להשתמש בו כתיק גב או כתיק צד. גם בתיק הזה תוכלו להניח מחשב נייד, ואפילו אם אתם מרבים לטוס – תוכלו להלביש אותו על ידית של מזוודה. קיימים גם תיקים כמו תיק דגם אדובי שהוא מותאם רק עבור מחשב והנשיאה שלו היא אלכסונית או עם רצועת יד.
טיקט מחכים לכם עם עוד המון דגמים של תיקים שונים שמתאימים לעובדי ההייטק, עליהם תוכלו להדפיס כל דבר.

מה היה לנו עד עכשיו?