קידום אתרים אורגני או ממומן?
לא מתלבטים בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן, שניהם מחזיקים ביתרונות משמעותיים בזירה הדיגיטלית. על מנת לקצור פירות וליהנות מחשיפה ורווחים, עושים חפיפה בין השניים ומקבלים קומפלקס חכם ונכון שעשוי למנף את האתר ולהפוך אותו לאתר מוביל בתחום, כן כן, בכל תחום שהאתר עוסק בו.
הכוונה היא, שעל מנת לקדם באופן שבו ניתן לראות תוצאות, נדרשים יותר שכל ומקצועיות מאשר מזל, זה הזמן להשאיר את התקווה והמזל מאחור ולעבוד באופן פרקטי ורלוונטי לעולם הדיגיטל כפי שהוא היום.
על מה אנחנו מדברים? על שילוב כלים לקידום אתרים אפקטיבי ויצירת מערכת שיווקית רב זרועית, ממש כמו תמנון חכם, שיודע להגיע ליעד מכל כיוון אפשרי ובמקביל.
קידום דרך גוגל באופן אורגני או ממומן, וקידום דרך הרשתות החברתיות
עובדים זה לצד זה ובשיתוף פעולה
כיום לא מספיק שלעסק יש כתובת אחת לגשת אלייה, אף עסק או שירות לא יכולים להחזיק רק באתר עסק, או רק בפרופילים עסקיים ברשתות החברתיות. כל עסק מחייב קישור לפלטפורמות נוספות, על מנת ליצור טראפיק והמשכיות, נגישות עבור הגולשים וחשיפת מוצרים ושירות בכמה ערוצים במקביל.
למשל באתר הבית יופיעו אייקונים של הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכן הלאה) כולל כתובת איימל, מספר טלפון אם רוצים ואף כתובת פיזית של העסק בגוגל מפס במידה ויש.
אם אתם קוראים שורות אלו ואומרים לעצמכם, "כן זה ברור" ו"כן את זה אני כבר יודע" ועדיין משהו לא עובד נכון והעסק לא מתפקד כפי שדמיינתם, הגיע הזמן לבדוק כמה דברים חשובים.
פתיחת פרופיל מכל סוג שהוא ברשת חברתית כזו או אחרת כולל החזקת אתר עסק הם העניין הפשוט ביותר בסיפור.
המורכבות מתחילה כאשר צריך לדאוג לתנועה ממושכת של לקוחות קיימים, חשיפה ממושכת שמגדילה את הטראפיק, ומזמינה תנועה חדשה של לקוחות פוטנציאליים והרחבת קהל היעד.
איך עושים את זה?
קידום אתרים אורגני לעיתים עלול להישען על קידום ממומן לתקופה מסויימת או בתקופות שונות של העסק, על מנת להגדיל את החשיפה לקהלי היעד המבוקשים. קידום ממומן יתבצע על ידי מודעות ממומנות משתנות, מעוצבות ומתוזמנות בהתאם, באמצעות הרשתות החברתיות ואף קידום ממומן בגוגל.
כמה מילים על מודעות ממומנות בגוגל וברשתות החברתיות
גם כשכבר משקיעים בפרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל, הצלחת המודעות והכסף המושקע ירדו לטמיון כאשר המודעות לא בנויות ומעוצבות היטב.
מאוד מפתה ליצור מודעות לגמרי בעצמכם, וכל הכלים נמצאים שם לשירותכם באופן חופשי, גם ברשתות החברתיות וגם בגוגל אדס. המלצה שלנו, אם אתם לא מנוסים ביצירת מודעות ממומנות תשאירו את זה למקצוענים ובעלי ניסיון בתחום.
ישנם פרמטרים מעשיים רבים שמסייעים למודעה להצליח ולהגיע אל מקום חפצה. לא די ביצירת מודעה, שליחתה אל אויר העולם ולחכות שהיא תעבוד בעצמה.
דאגתם לקידום אורגני וממומן? נהדר, לא שוכחים לבדוק ולעקוב אחר תפוקת האתר באמצעות כלי לבדיקת מיקומים.
בשנת 2023 אף עסק לא מתקדם ללא כלי לבדיקת מיקומים בגוגל, וזאת לא פרסומת, בואו נסביר
היצע הכלים לבדיקת מיקומים הוא גדול ומגוון, אך עיקרו ומהותו דומים בכל התוכנות שתמצאו לנכון להשתמש בהם. מערכת לבדיקת מיקומים תסייע בקבלת תמונה ברורה לגביי מיקום האתר בגוגל, ניתוח נתונים וסטטיסטיקות, הפקת דוח"ות תנועה באתר, כניסות, משך זמן גלישה, נטישות, ביטויים ומילות מפתח כדאיים לקידום ועוד.
נתונים אלו יוכלו להראות לכם מה עובד יותר טוב או פחות, על מנת שתוכלו להשקיע את המאמץ והאנרגיה במקומות הנכונים ביותר עבור הגדלת העסק והרווחים.
כלי לקידום אתרים הוא הכרחי על מנת להדביק את הקצב והתחרות הגדולה בגוגל, יצירת תוכן רלונטי, עדכני ואיכותי שמכיל את מקסימום הביטויים ומילות המפתח המובילים ביותר על ידי חיפוש גולשים.
כלים מעשיים לשיפור ויזאוליות האתר, נגישות מקסימלית וצמצום תקלות
כמה שיותר מינימלי ואיכותי
קודם לכן הזכרנו את זרועות התמנון שמגיע ליעד ואף מספר יעדים במקביל ובאופן יעיל, כך בדיוק קישורים מקוצרים, אסתטיים ותקינים יובילו את הלקוחות שלכם בקלות אל היעד המבוקש וימנעו נטישת גולשים.
הכוונה היא למערכת קיצור קישורים שתניע עבורכם את העבודה באופן הנגיש והפשוט ביותר.
מקצר קישורים מסייע לקישורים ארוכים, מיגעיים ולא אסתטיים בעליל ותוחם אותם לקישור זעיר, מקוצר, נאה וללא באגים.
ניראות, עיצוב ואסתטיקה באתר שלכם או בפלטפורמות החברתיות הם מספר 1 בקידום אורגני, אל תשכחו את זה.
ואם כבר ניראות, דאגו לתמונות רלונטיות ועדכניות
אם לא ידעתם זאת עד עכשיו, אחת הדרכים שמשפרות ומעלות את רמת התוכן באתר היא באמצעות שימוש תמונות שמתאימות לתוכן. תמונות לא רק מעשירות תוכן ומאמרים, מוצר או שירות, הן גם יעזרו לכם בקידום האורגני.
הוספת תיאור מתאים לתמונה ובטח תיאור כזה שמובנה על ידי מילות מפתח מובילות, יביא לחשיפה נוספת בגוגל. כך למעשה ע"י ביטוי ומילות מפתח שגולשים מחפשים הם יוכלו להגיע אליכם דרך גוגל תמונות כשהתיאור קולע לחיפוש.
איפה מוצאים תמונות? באתרי מאגרי תמונות חינמיים או מאגרי תמונות בתשלום.
איך יודעים איזה כלי קידום הכי כדאי?
ישנם עוד מגוון כלים נוספים לקידום אתרים, המטרה היא להבין אילו כלים עובדים עבורכם הכי טוב, למקסם מהם את הפוטנציאל ולעולם לא להישען על כלי אחד.
מערכת שיווקית רב זרועית שיוצרת עבודה משותפת בין כל הפלטפורמות הפועלות, יצרו ניקוז מקסימלי ואפקטיבי ללב אתר העסק שלכם.
שילוב חכם ומתוחכם בין האתר לרשתות החברתיות יסייעו לכם להגיע למגוון קהלי היעד ולהרחיב את מעגלי החשיפה.
עשו זאת נכון והיעזרו באנשי מקצוע ומובילים בתחום הקידום האורגני והממומן.
הכלים האפקטיבים ביותר שנכנס לסל אחד
מאגר תמונות חינמי
גודל האפקט לא משנה, חשוב שתופיעו ברשתות החברתיות