מה החשיבות של SEO לקידום אתרים בגוגל?

 

מה החשיבות של SEO לקידום אתרים בגוגל?

במאה ה-21, עדיין אתר הוא אחד הדברים החזקים ביותר שעסק יכול לעשות עבור עצמו ברמה השיווקית
והמכירתית.

אתר ייתן לכם זרם יציב ותמידי של לידים, אמינות, תחושה של מקצועיות ותחושה שהעסק שלכם גדול ומהימן.

אחת הדרכים הבטוחות והחשובות ביותר להבטחת ההצלחה של אתר היא קידום אתרים אורגני, או SEO, או בתרגום ישיר אופטימיזציה למנועי חיפוש.

הרי מה הטעם לבנות אתר אם הוא לא מופיע בעמוד הראשון של החיפושים במנועים השונים? מי שלא נמצא
בעמוד הראשון לא קיים בעולם הסופר תחרותי של היום.

התחרות חריפה בעמוד הראשון של גוגל, למעשה, אתם פוטנציאלית מתחרים במיליוני אתרים וריאלית
בעשרות אלפי אתרים בעברית.

כדי להצטיין בתחום הקידום בגוגל אתם צריכים קידום SEO איכותי, יעיל ונכון.

קידום SEO טוב לא רק מגדיל את הנראות שלכם במנועי החיפוש אלא גם ממקד את הקהלים שלכם כדי שהאנשים הנכונים יגיעו אליכם ולא לידים שיבזבזו לכם את הזמן.

במקום להתמקד במודעות ממומנות בגוגל, שלוקחות המון כסף בטווח הארוך, אתם יכולים לקדם את האתר
שלכם בחינם לחלוטין באמצעות הבנה נכונה של חוקי ה-
SEO והכלים שהעולם הזה מציע.

הבנת המנגנון של SEO יכולה להביא לתוצאות מרשימות במיוחד, כשהשיא כמובן, הוא הופעה בעמוד
הראשון של מנועי החיפוש.

קידום אורגני גם יעניק לאתר של ארשת של רצינות מכיוון שהופעה בעמוד הראשון משדרת שמדובר בעסק אמין
ופופולרי.

קידום SEO הוא כלי עצום בארגז הכלים המיתוגי שלכם, מכיוון שעסק שמופיע בעמוד הראשון ייחשב למוביל בתחומו.

אם אתם מחפשים להגדיל תנועה באתר שלכם, לקבל זרם גדול של לידים על בסיס יומיומי ולחזק את המותג
שלכם
SEO הוא הדרך הנכונה.

SEO

טיפים ל-SEO

אז אחרי שהסברנו לכם קצת על SEO ולמה הוא טוב הגיע הזמן לתת לכם טיפים
למתחילים לקידום
אורגני נכון, עוצמתי ויעיל. ניקח לדוגמא קידום אורגני לאתרי תדמית:

                  מחקר מילות מפתח- מחקר מילות מפתח הוא תהליך שבו אתם או סוכנות הדיגיטל שאתם
עובדים איתה חוקרים מה הן מילות המפתח המחופשות ביותר ולפי כך קובעים באילו מילות
מפתח תשתמשו בעמודי התוכן ובמאמרים שבאתר.

       כותרות משניות- השתמשו ב-H1 רק פעם אחת לכותרת הראשית וב-H2 ו-H3 לכותרות משניות בלבד.

שימו לב שאין כפילות ב-H1 על ידי לחיצה על כפתור החיפוש.

       פיצ'ר תכנון טיולים- אם אתם נמצאים בקירבת אתר תיירותי או נמצאים בעיר תיירות מובילה כדאי שתשתמשו בפיצ'ר תכנון הטיולים של גוגל ותכניסו את עצמכם למסלול של מטיילים רבים.

       תוכן דל ומשעמם- גוגל מוריד את הדירוג על תוכן דל ומשעמם או תוכן שנכתב עבור מנוע החיפוש.

נסו לתת תוכן שיש בו ערך מוסף, עם לפחות 400-500 מילה בכל מאמר.

       תוכן רענן- העלאה מתמשכת ועקבית של תכנים לאתר, לדוגמא, בעמוד הבלוג, תגרום לגוגל להעלות את הדירוג שלכם ולגולשים להישאר זמן רב יותר באתר.

נסו להעלות תוכן חדש לפחות פעם פעמיים בשבוע.

       עשו הגהה לתוכן שאתם מעלים- קידום בגוגל הוא לא רק מדע יבש, אלא גם הבנה של חווית משתמש.

תוכן עם שגיאות כתיב ודקדוק אומנם לא ישפיע ישירות על הדירוג שלכם בגוגל אבל כן ייצור תחושה של חוסר רצינות ומקצועיות ויפגע בחווית המשתמש באתר שלכם, מה שיוביל לעזיבה מהירה.

       תיאורי מוצר- אם יש לכם חנות אינטרנטית אל תסתפקו בנתוני היצירן, השתמשו בתיאור מוצר שאתם כתבתם כדי להגדיל את כמות הכניסות לדף.

       בדקו את החוליות החלשות שלכם- בדקו מה הם הדפים שגולשים עוזבים הכי מהר ונסו לחשוב מה הבעיה בהם ולפתור אותה.

גוגל אוהב אחוזי עזיבה נמוכים ואחוזי הישארות גבוהים ואם תוכלו לשפר את אחוזי ההישארות של האתר שלכם תוכלו גם לשפר את הדירוג שלו בגוגל.

SEO קידום אורגני

 רוצים לעשות קידום אורגני באתר שלכם?

Nv media תשמח לתת שירות ולקדם את האתר שלכם, משלב האופטימיזציה לאתר עצמו ועד לכתיבת מאמרים, העלתם לאתר וקידומם במנועי החיפוש.

צוות כותבי התוכן של nv media ישמחו לכתוב לכם עמודי תוכן ומאמרים מותאמי SEO ומומחי הקידום שלנו יעבדו קשה על כל עמוד עד שתגיעו לעמוד הראשון בגוגל.

מה היה לנו עד עכשיו?